Адміністрацыйныя працэдуры выконваюцца дзяржаўнай установай "Галоўнае ўпраўленне па абслугоўванні дыпламатычнага корпуса і афіцыйных дэлегацый "Дыпсэрвіс" у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры < * >: |
- заява - пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якія прымаюцца на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і (або) якія знаходзіліся (якія стаяць) на такім уліку, - пры прыняцці на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, унясенні змяненняў у склад сям'і (у выпадку павелічэння складу сям'і), з якім грамадзянін складаецца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, падзеле (аб'яднанні) чаргі, пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго - пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, якія застаюцца стаяць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў пасля змяншэння складу сям'і, - пры унясенні змяненняў у склад сям'і, з якім грамадзянін знаходзіцца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (у выпадку змяншэння складу сям'і) - дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права - звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям'і - у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці - заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі аб наяўнасці ў грамадзяніна захворванняў, указаных у пераліку, які вызначаецца Міністэрствам аховы здароўя , пры наяўнасці якіх прызнаецца немагчымым яго сумеснае пражыванне з іншымі грамадзянамі ў адным пакоі або аднапакаёвай кватэры, - пры прыняцці грамадзян на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў па падставе, прадугледжанай падпунктам 1.7 пункта 1 артыкула 36 Жыллёвага кодэкса Рэспублікі Беларусь - згода паўналетняга члена сям'і, на якога ажыццяўляецца пераафармленне чаргі |
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: |
1 месяц з дня падачы заявы |
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: |
бестэрмінова |
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: |
бясплатна |
па працоўных днях з 9.00 да 18.00, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00 Адказныя работнікі: Чарнуха Наталля Вiктараўна, юрысконсульт раённага аддзела; тэл. 8 (017) 289-71-78; У адсутнасць асноўнага выканаўцы: Французаў Юрый Вячаслававіч, вядучы юрысконсульт юрыдычнага аддзела; тэл. 8 (017) 289-71-76 |
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры < * >: |
- заява, падпісаная грамадзянінам і паўналетнімі членамі яго сям'і, сумесна якія стаяць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў - пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян |
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: |
15 дзён з дня падачы заявы |
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бестэрмінова |
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бясплатна Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур: па працоўных днях з 9.00 да 18.00, Абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00 Адказныя работнікі: Чарнуха Наталля Вiктараўна, юрысконсульт раённага аддзела; тэл. 8 (017) 289-71-78; У адсутнасць асноўнага выканаўцы: Французаў Юрый Вячаслававіч, вядучы юрысконсульт юрыдычнага аддзела; тэл. 8 (017) 289-71-76 |
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры < * >:
- заява
- пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такога пасведчання), якія прымаюцца на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце
- дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае атрыманне жылога памяшкання ў інтэрнаце , - у выпадку наяўнасці такога права
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
1 месяц з дня падачы заявы
Тэрмін дзеяння даведак ці іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бестэрмінова
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
па працоўных днях з 9.00 да 18.00, Абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00
г. Мінск, вул. Куйбышава, 16, каб. № 109
Адказныя работнікі:
Чарнуха Наталля Вiктараўна, юрысконсульт раённага аддзела;
тэл. 8 (017) 289-71-78;
У адсутнасць асноўнага выканаўцы:
Французаў Юрый Вячаслававіч, вядучы юрысконсульт юрыдычнага аддзела;
тэл. 8 (017) 289-71-76
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры < * >:
- заява
- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
1 месяц з дня падачы заявы
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бестэрмінова
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
па працоўных днях з 9.00 да 18.00, Абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00
г. Мінск, вул. Куйбышава, 16, каб. № 109
Адказныя работнікі:
Чарнуха Наталля Вiктараўна, юрысконсульт раённага аддзела;
тэл. 8 (017) 289-71-78;
У адсутнасць асноўнага выканаўцы:
Французаў Юрый Вячаслававіч, вядучы юрысконсульт юрыдычнага аддзела;
тэл. 8 (017) 289-71-76
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры < * >:
- заява
- пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якія стаяць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў
- дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае атрыманне льготнага крэдыту на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання , - у выпадку наяўнасці такога права
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
1 месяц з дня падачы заявы
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бестэрмінова
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
па працоўных днях з 9.00 да 18.00, Абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00
г. Мінск, вул. Куйбышава, 16, каб. № 109
Адказныя работнікі:
Чарнуха Наталля Вiктараўна, юрысконсульт раённага аддзела;
тэл. 8 (017) 289-71-78;
У адсутнасць асноўнага выканаўцы:
Французаў Юрый Вячаслававіч, вядучы юрысконсульт юрыдычнага аддзела;
тэл. 8 (017) 289-71-76
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры < * >:
- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
у дзень звароту
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
6 месяцаў
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
па працоўных днях з 9.00 да 18.00, Абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00
г. Мінск, вул. Куйбышава, 16, каб. № 109
Адказныя работнікі:
Чарнуха Наталля Вiктараўна, юрысконсульт раённага аддзела;
тэл. 8 (017) 289-71-78;
У адсутнасць асноўнага выканаўцы:
Французаў Юрый Вячаслававіч, вядучы юрысконсульт юрыдычнага аддзела;
тэл. 8 (017) 289-71-76
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры < * >:
- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
- тэхнічны пашпарт і дакумент, які пацвярджае права ўласнасці на жылое памяшканне , - у выпадку пражывання грамадзяніна ў аднакватэрным, блакіраваным жылым доме
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
у дзень звароту
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
6 месяцаў
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
па працоўных днях з 9.00 да 18.00, Абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00
г. Мінск, вул. Куйбышава, 16, каб. № 109
Адказныя работнікі:
Чарнуха Наталля Вiктараўна, юрысконсульт раённага аддзела;
тэл. 8 (017) 289-71-78;
У адсутнасць асноўнага выканаўцы:
Французаў Юрый Вячаслававіч, вядучы юрысконсульт юрыдычнага аддзела;
тэл. 8 (017) 289-71-76
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры < * >:
- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
- тэхнічны пашпарт і дакумент, які пацвярджае права ўласнасці на жылое памяшканне , - у выпадку пражывання грамадзяніна ў аднакватэрным, блакіраваным жылым доме
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
у дзень звароту
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
6 месяцаў
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
па працоўных днях з 9.00 да 18.00, Абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00
г. Мінск, вул. Куйбышава, 16, каб. № 109
Адказныя работнікі:
Чарнуха Наталля Вiктараўна, юрысконсульт раённага аддзела;
тэл. 8 (017) 289-71-78;
У адсутнасць асноўнага выканаўцы:
Французаў Юрый Вячаслававіч, вядучы юрысконсульт юрыдычнага аддзела;
тэл. 8 (017) 289-71-76
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры < * >:
- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
у дзень звароту
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
6 месяцаў
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
па працоўных днях з 9.00 да 18.00, Абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00
г. Мінск, вул. Куйбышава, 16, каб. № 109
Адказныя работнікі:
Чарнуха Наталля Вiктараўна, юрысконсульт раённага аддзела;
тэл. 8 (017) 289-71-78;
У адсутнасць асноўнага выканаўцы:
Французаў Юрый Вячаслававіч, вядучы юрысконсульт юрыдычнага аддзела;
тэл. 8 (017) 289-71-76
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры < * >:
- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу спадчынніка
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
у дзень звароту
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бестэрмінова
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
па працоўных днях з 9.00 да 18.00, Абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00
г. Мінск, вул. Куйбышава, 16, каб. № 109
Адказныя работнікі:
Чарнуха Наталля Вiктараўна, юрысконсульт раённага аддзела;
тэл. 8 (017) 289-71-78;
У адсутнасць асноўнага выканаўцы:
Французаў Юрый Вячаслававіч, вядучы юрысконсульт юрыдычнага аддзела;
тэл. 8 (017) 289-71-76
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
не патрабуецца
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
5 дзён з дня звароту
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бестэрмінова
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
па працоўных днях з 9.00 да 18.00
г. Мінск, вул. Куйбышава, 16
Кірпічэнка Надзея Уладзіміраўна, намеснік начальніка аддзела арганізацыйна – кадравай работы, каб. № 102,
тэл. 8 (017) 289-71-73
Асовiк Вольга Аляксандраўна, вядучы спецыялістаддзела арганізацыйна-кадравай работы, каб. № 102;
тэл. 8 (017) 289-71-74
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
не патрабуецца
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
5 дзён з дня звароту
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бестэрмінова
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
па працоўных днях з 9.00 да 18.00
г. Мінск, вул. Куйбышава, 16
Чарнуха Наталля Вiктараўна, юрысконсульт раённага аддзела;
тэл. 8 (017) 289-71-78;
Асовiк Вольга Аляксандраўна, вядучы спецыялістаддзела арганізацыйна-кадравай работы, каб. № 102;
тэл. 8 (017) 289-71-74
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
не патрабуецца
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
5 дзён з дня звароту
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бестэрмінова
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
па працоўных днях з 9.00 да 18.00
г. Мінск, вул. Куйбышава, 16
Кірпічэнка Надзея Уладзіміраўна, намеснік начальніка аддзела арганізацыйна – кадравай работы, каб. № 102,
тэл. 8 (017) 289-71-73
Асовiк Вольга Аляксандраўна, вядучы спецыялістаддзела арганізацыйна-кадравай работы, каб. № 102;
тэл. 8 (017) 289-71-74
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
-
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
5 дзён з дня звароту
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бестэрмінова
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
Па працоўных днях з 9.00 да 18.00 (абед з 13.00 да 14.00)
г.Мінск. вул. Куйбышава, 16
Касьянік Марына Эдуардаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-15
Макарэвіч Ірына Іванаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-16
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
- пашпарты ці іншай дакументы, якія сведчаць асобу
- лісток непрацаздольнасці
- даведка аб памеры заработнай платы-у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для прызначэння дапамогі, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту альбо прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
Па працоўных днях з 9.00 да 18.00 (абед з 13.00 да 14.00)
г.Мінск. вул. Куйбышава, 16
Касьянік Марына Эдуардаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-15
Макарэвіч Ірына Іванаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-16
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
- Заява
- Пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу
- Даведка аб нараджэнні дзіцяці (за выключэннем асоб, якія ўсынавілі (удачарылі) дзіця ва ўзросце да 6 месяцаў, прызначаных апекунамі дзіцяці ва ўзросце да 6 месяцаў) - у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь і рэгістрацыя яго нараджэння праведзена органам, які рэгіструе акты грамадзянскага стану, Рэспублікі Беларусь
- Пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне аднаго з бацькоў, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь не менш за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў межах 12 каляндарных месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу нараджэння дзіцяці, зарэгістраванага па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь (пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці - для асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь, пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (пры наяўнасці такога пасведчання) і дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, - для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства , якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь), - у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) Рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі
- Пасведчанні аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх сведчанняў)
- Выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца на ўсыноўленага (удачаронага) дзіцяці (усыноўленых (удачаронных) дзяцей), у дачыненні да якога (якіх) заяўнік звяртаецца за прызначэннем дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці
- Копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства ) - для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці (прадстаўляецца на ўсіх падапечных дзяцей)
- Пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе
- Копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў
- Выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць , - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі
- Дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці папраўчай калоніі - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу
- Дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны Міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, - для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь)
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
Па працоўных днях з 9.00 да 18.00 (абед з 13.00 да 14.00)
г.Мінск. вул. Куйбышава, 16
Касьянік Марына Эдуардаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-15
Макарэвіч Ірына Іванаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-16
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
- Заява
- Пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу
- Заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі
- Выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонка заяўніка ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць , - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі
- Копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў
- Пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
Па працоўных днях з 9.00 да 18.00 (абед з 13.00 да 14.00)
г.Мінск. вул. Куйбышава, 16
Касьянік Марына Эдуардаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-15
Макарэвіч Ірына Іванаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-16
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
- Заява
- Пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу
- Пасведчанні аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям'і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей - не менш за два пасведчанні аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх сведчанняў)
- Дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь (за выключэннем асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь), - у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) Рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы
- Выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка)
- Копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці
- Пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў
- Пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый-для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню, у зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне
- Пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе
- Копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў
- Даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах
- Даведка аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў або выпіска (копія) з загаду аб прадастаўленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па догляду за дзецьмі) - для асоб, якія знаходзяцца ў такім адпачынку
Выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць , - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі
- Грамадзянін, які навучаецца
- Даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі маці (мачасе) у поўнай сям'і, аднаму з бацькоў у няпоўнай сям'і, усынавіцелю (удачарыцелю) дзіцяці - пры афармленні водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па доглядзе за дзецьмі) або прыпыненні прадпрымальніцкай, натарыяльнай
- Адвакацкай, рамеснай дзейнасці, дзейнасці па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншым членам сям'і або сваяком дзіцяці
- Даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змены месца выплаты дапамогі
- Дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці папраўчай калоніі - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу
- Дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны Міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, - для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
Па працоўных днях з 9.00 да 18.00 (абед з 13.00 да 14.00)
г.Мінск. вул. Куйбышава, 16
Касьянік Марына Эдуардаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-15
Макарэвіч Ірына Іванаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-16
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
- Заява
- Пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу
- Два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх сведчанняў)
- Даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам, - прадстаўляецца на адно дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, які навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнага)
- Выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка)
- Копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці
- Пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе
- Копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў
- Выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць , - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі
- Даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змены месца выплаты дапамогі або прызначэння дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або члену сям'і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў (адпачынку па догляду за дзецьмі) або прыпынілі прадпрымальніцкую, натарыяльную, адвакацкую, рамесную
- Дзейнасць, дзейнасць па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і не з'яўляюцца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам) у поўнай сям'і, бацькам у няпоўнай сям'і, усынавіцелем (удачарыцелем)
- Дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якім дзіцяці давалася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы альбо аб вызваленні яго з-пад варты - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
Па працоўных днях з 9.00 да 18.00 (абед з 13.00 да 14.00)
г.Мінск. вул. Куйбышава, 16
Касьянік Марына Эдуардаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-15
Макарэвіч Ірына Іванаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-16
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
- Заява
- Пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу
- Пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх сведчанняў)
- Выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка)
- Копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці
- Пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі Аб устанаўленні інваліднасці - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў
- Пасведчанне інваліда - для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля), якія з'яўляюцца інвалідамі
- Даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу - для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу
- Даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу-для сем'яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу
- Пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе
- Копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў
- Даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года)
- Выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць
- звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў каляндарным годзе, папярэднім годзе звароту , - для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям'і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям'і, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля)
- Даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) - у выпадку змены месца выплаты дапамогі
- Дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці, прыёмнай сям'і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якім дзіцяці давалася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы альбо аб вызваленні яго з-пад варты - у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям'і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
Па працоўных днях з 9.00 да 18.00 (абед з 13.00 да 14.00)
г.Мінск. вул. Куйбышава, 16
Касьянік Марына Эдуардаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-15
Макарэвіч Ірына Іванаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-16
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
- лісток непрацаздольнасці
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
Па працоўных днях з 9.00 да 18.00 (абед з 13.00 да 14.00)
г.Мінск. вул. Куйбышава, 16
Касьянік Марына Эдуардаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-15
Макарэвіч Ірына Іванаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-16
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
- лісток непрацаздольнасці
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
Па працоўных днях з 9.00 да 18.00 (абед з 13.00 да 14.00)
г.Мінск. вул. Куйбышава, 16
Касьянік Марына Эдуардаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-15
Макарэвіч Ірына Іванаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-16
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
- лісток непрацаздольнасці
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
Па працоўных днях з 9.00 да 18.00 (абед з 13.00 да 14.00)
г.Мінск. вул. Куйбышава, 16
Касьянік Марына Эдуардаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-15
Макарэвіч Ірына Іванаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-16
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
- Пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
5 дзён з дня звароту
Тэрмін дзеяння даведак ці іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бессрочно
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бесплатно
Прием по осуществлению административных процедур:
По рабочим дням с 9.00 до 18.00 (обед с 13.00 до 14.00)
г. Минск. ул. Куйбышева, 16
Касьяник Марина Эдуардовна, экономист, чтобы. 220, тел. 8 (017) 289-71-15
Макаревич Ирина Ивановна, экономист, чтобы. 220, тел. 8 (017) 289-71-16
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
- Пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
5 дзён з дня звароту
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бестэрмінова
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
Па працоўных днях з 9.00 да 18.00 (абед з 13.00 да 14.00)
г.Мінск. вул. Куйбышава, 16
Касьянік Марына Эдуардаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-15
Макарэвіч Ірына Іванаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-16
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
- Пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
5 дзён з дня звароту
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бестэрмінова
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
Па працоўных днях з 9.00 да 18.00 (абед з 13.00 да 14.00)
г.Мінск. вул. Куйбышава, 16
Касьянік Марына Эдуардаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-15
Макарэвіч Ірына Іванаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-16
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
не патрабуецца
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
5 дзён з дня звароту
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бестэрмінова
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
па працоўных днях з 9.00 да 18.00
г. Мінск, вул. Куйбышава, 16
Кірпічэнка Надзея Уладзіміраўна, намеснік начальніка аддзела арганізацыйна – кадравай работы, каб. № 102,
тэл. 8 (017) 289-71-73
Асовiк Вольга Аляксандраўна, вядучы спецыялістаддзела арганізацыйна-кадравай работы, каб. № 102;
тэл. 8 (017) 289-71-74
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
Пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
3 дні з дня звароту
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бестэрмінова
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
Па працоўных днях з 9.00 да 18.00 (абед з 13.00 да 14.00)
г.Мінск. вул. Куйбышава, 16
Касьянік Марына Эдуардаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-15
Макарэвіч Ірына Іванаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-16
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
- заява асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахавання памерлага (загінулага);
- пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка;
- даведка аб смерці-у выпадку, калі смерць зарэгістраваная ў Рэспубліцы Беларусь;
- пасведчанне аб смерці-у выпадку, калі смерць зарэгістраваная за межамі Рэспублікі Беларусь;
- пасведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) - У выпадку смерці дзіцяці (дзяцей);
памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з'яўляўся навучэнцам, - у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў.
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
адначасна
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
Па працоўных днях з 9.00 да 18.00 (абед з 13.00 да 14.00)
г.Мінск. вул. Куйбышава, 16
Касьянік Марына Эдуардаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-15
Макарэвіч Ірына Іванаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-16
18.13
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры < * >:
- заява
- пашпарт або іншы-які сведчыць асобу
- пасведчанне аб нараджэнні-для асоб, якія не дасягнулі 14-гадовага ўзросту і не маюць пашпартоў і іншых дакументаў, якія сведчаць асобу (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры яго наяўнасці)
- дакумент, які з'яўляецца падставай для рэгістрацыі па месцы жыхарства
- ваенны білет або часовае пасведчанне (пасведчанне прызыўніка) з адзнакай аб пастаноўцы на воінскі ўлік па новым месцы жыхарства-для ваеннаабавязаных (прызыўнікоў)
- пасведчанне аб смерці (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры яго наяўнасці), альбо яго копія, засведчаная натарыяльна, альбо даведка органа загса, якая змяшчае звесткі з запісу акта аб смерці (у выпадку смерці аднаго з законных прадстаўнікоў), альбо копія рашэння суда аб пазбаўленні бацькоўскіх правоў, аб адмене ўсынаўлення (удачарэння), аб прызнанні грамадзяніна недзеяздольным, без вестак адсутным або аб аб'яўленні грамадзяніна памерлым, альбо даведка органа загса, якая змяшчае звесткі з запісу акта аб нараджэнні, калі запіс пра бацькоў дзіцяці праведзена ў адпаведнасці з артыкулам 55, альбо копія пастановы (вызначэння) суда, органа крымінальнага пераследу аб аб'яўленні вышуку грамадзяніна - для непаўналетніх, якія маюць аднаго законнага прадстаўніка
- пісьмовая згода аднаго з законных прадстаўнікоў непаўналетняга на яго рэгістрацыю па месцы жыхарства іншага законнага прадстаўніка, засведчаная ва ўстаноўленым парадку, альбо копія (выпіска з) рашэння суда, Пагаднення аб дзецях, якія вызначаюць, з кім з законных прадстаўнікоў будзе пражываць непаўнагадовы, - для рэгістрацыі непаўналетняга па месцы жыхарства аднаго з яго законных прадстаўнікоў у выпадку, калі законныя прадстаўнікі зарэгістраваныя не па адным месцы жыхарства, за выключэннем выпадкаў, калі законны прадстаўнік непаўналетняга не зарэгістраваны па месцы жыхарства на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь альбо з'яўляецца замежным грамадзянінам або асобай без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць у Рэспубліцы Беларусь
- пісьмовая згода законных прадстаўнікоў непаўналетняга на яго рэгістрацыю не па месцы іх жыхарства, засведчаная ва ўстаноўленым парадку, - для рэгістрацыі непаўналетняга ва ўзросце ад 14 да 18 гадоў не па месцы жыхарства яго законных прадстаўнікоў, за выключэннем выпадкаў, калі законны прадстаўнік непаўналетняга не зарэгістраваны па месцы жыхарства на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь альбо з'яўляецца замежным грамадзянінам або асобай без грамадзянства, якая пастаянна не пражывае ў
- дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
3 працоўныя дні з дня падачы заявы
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бестэрмінова
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна-для непаўналетніх
0,5 базавай велічыні - для іншых асоб
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
па працоўных днях з 9.00 да 18.00, Абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00
г. Мінск, вул. Куйбышава, 16, каб. № 109
Адказныя работнікі:
Чарнуха Наталля Вiктараўна, юрысконсульт раённага аддзела;
тэл. 8 (017) 289-71-78;
У адсутнасць асноўнага выканаўцы:
Французаў Юрый Вячаслававіч, вядучы юрысконсульт юрыдычнага аддзела;
тэл. 8 (017) 289-71-76
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
- заява;
- пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу, альбо іх копіі.
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
5 рабочых дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый-1 месяц
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
6 месяцаў
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
Па працоўных днях з 9.00 да 18.00 (абед з 13.00 да 14.00)
г.Мінск. вул. Куйбышава, 16
Касьянік Марына Эдуардаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-15
Макарэвіч Ірына Іванаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-16
Пералік дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўстанову для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
- Пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
у дзень звароту
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бестэрмінова
Велічыня аплаты, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бясплатна
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
Па працоўных днях з 9.00 да 18.00 (абед з 13.00 да 14.00)
г.Мінск. вул. Куйбышава, 16
Касьянік Марына Эдуардаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-15
Макарэвіч Ірына Іванаўна, эканаміст, каб. 220, тэл. 8 (017) 289-71-16
Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, па запыце дзяржаўнага органа (іншай арганізацыі), у які звярнуўся грамадзянін, ва ўстаноўленым парадку прадстаўляюцца дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх выдача, а таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна.
Ад грамадзяніна могуць быць запатрабаваныя дакументы, якія пацвярджаюць яго паўнамоцтвы, калі за ажыццяўленнем адміністрацыйнай працэдуры звяртаецца прадстаўнік зацікаўленай асобы (частка 3 пункта 1 Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь «аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян» ад 26 красавіка 2010 г. № 200).